Konstigt intresse?

Vi går alla igång på olika saker…

Jag blir lika exalterad varje gång Pack & Plock dimper ner på hallgolvet och slukar den på en gång. Sitter och funderar på vad jag ska köpa och vilka förpackningar som passar mig bäst. Oftast blir det inget, men det är kul att titta.

MEN nu har jag hittat riktig porr. Bags and Boxes!!!!! Oj o j oj, hur har jag kunnat missa den sidan tidigare? Jag skulle kunna beställa hur mycket som helst. Alla fina askar, påsar, papper. Jag blir helt till mig! Och ja, jag kommer att beställa en hel del :). 

Ja jag förstår att detta kanske är lite konstigt att gå igång på sånt här, men alla har vi väl våra konstigheter. Eller? Snälla säg att någon av er andra också har något udda intresse som ni går igång på!

10 svar till “Konstigt intresse?

  1. jag är precis likadan.. men vad ska jag ha kartonger till.. i of börjar kalas-tiden nu.. men stoppa i leksaker till 3-åringar i sånna finna askar eller påsar.. mja.. det har man nog inget för.. det ska väl vara princessor och bilar utgår jag ifrån.. fast det kanske finns oxå? Kunde inte öppna deras katalog så jag vet inte..
    Ha en skön helg! kramisar

  2. Hahaha vad roligt! Och näe, inget S-Å-D-Ä-R konstigt! 😉

  3. Jag är väldigt förtjust i fina plåtburkar….men vet sällan vad jag ska ha dem till. Ibland köper jag ändå och ibland får Magnus stoppa mig:o) Bergis har favvo-barnprogrammet Farbror Frippes skafferi från 70-talet en del i den skulden, hihi.

  4. Delar förkärleken för plåtburkar med föregående skribent. Fina burkar i vackra mönster och glada färger. Helst av allt med gängade lock… Kan man få för många? Tror inte det!

  5. Jenny o Emma- Jag älskar också plåtburkar :). Kan bara hålla med om att man inte kan få för många och JA, Farbror Frippe har nog stor skuld i mitt fall!!! KRAMAR

  6. Haha! Ja, jag är också konstig, men jag svarar dig i min blogg. 🙂

  7. Jag älskar askar och lådor. Gärna gamla med saker kvar i. Hittade en jättestor skomakarlåda en gång full med prydliga verktyg, skoläster, läder, tidningar från när ägaren antagligen arbetade sist. Spännande! Hade lådan som sidobord länge.
    En vacker ask från den sidan du länkade vill jag också ha!

Lämna en kommentar