Många ändringar blev det

Den här dagen blev inte alls som det var tänkt.

Jag och Molly skulle åkt till vännen i Sigtuna och myst, men då Molly fortfarande var lite krasslig och hennes son var dundersjuk så blev det inget :(.

Min bror skulle flugit hem ikväll, men det gick givetvis inte. Han får ta tåget imorogn fm istället. Jag tycker det är lite läskigt med allt som har hänt på sistone. Tycker att det är lite för många naturkatastrofer just nu för att det ska kännas bra.

Joakims mamma skulle vara barnvakt imorgon då jag skulle ”premiärjobba” en heldag i butiken, men hon ringde och berättade att hon ligger nerbäddad. Förmodligen med Mollys baciller eftersom hon var där i måndags… Så jag och Joakim får trixa lite och jobba halva dagen var. Hur typiskt är det inte att det händer just när jag har något inbokat?

Nu ska jag krypa till sängs och vi ber båda till sovguden att Molly ska sova hela natten. Eller förresten, jag skulle inte tacka nej till åtminstone 3 timmars sammanhängande sömn någon gång under natten. Det var ett tag sen sist…

Kommentera

