Mums

Är på jobbet och avnjuter favoritfikan från Sam’s Espressobar. Han har de godaste croissanter jag har ätit i Sverige (och de är många…). En bra start på jobbdagen🙂

6 responses to “Mums

  1. Mmmums!

    Har precis fikat själv också – heliga stunder.😉

    Ha det bra på jobbet! Kram!

  2. Det ser fantastiskt gott ut!

  3. Åh, croissanter kan vara det godaste som finns!

  4. SoF, Kidney o Mikaela- JAAAA, den var sagolikt god!. Jobbar på lördag igen och ser redan fram emot ett besök hos Sam😉.

  5. Jag är också ett fan av croissanter!🙂 De bästa jag vet finns vid litet café vid Gardasjön där Marcos föräldrar har lägenhet, så vi är lyckligtvis där ganska ofta. De fylls med en underbar choklad-/hasselnötskräm precis innan servering och är själva sinnesbilden för FROSSERI!😀 Såååååå goda!

    • Ååååå, de låter ju så himmelskt goda att jag vill åka dit med en gång! Nästa gång jag åker till Gardasjön ska jag höra av mig till dig innan😉.

Kommentera

