3-års tjejen!

Tiden går så fort, för två veckor sedan blev Molly 3 år🙂.

Hennes enda önskemål var att få en Pippi-tårta och det var väl en baggis tänkte jag… Utan några som helst konditorstalanger så tog jag mig an projektet. Köpte marsipan och karamellfärg och färgade i alla möjliga färger. Inte visste jag att man skulle ha sockerpasta och att marsipanen skulle visa sig vara hopplös att forma sen och var mest en kladdig massa. Tur att jag har en kolugn man i såna stunder…

Bild

Med mycket tålamod och skratt gjorde vi tårtorna tillsammans och de blev ju färgglada i alla fall😉. Och Molly älskade dem!! Ja utseendet alltså för tårta äter hon inte…

Bild

Det färdiga reultatet!

2 responses to “3-års tjejen!

  1. Men hallå där fröken kritisk😉 Den är ju JÄTTEFIN!!!

Kommentera

