Bildkavalkad

Här är lite bilder från semstern på Kreta. Vi hade en underbar vecka och gjorde inte många knop. Vi var i Kolymbari på Avra Imperial Beach Resort & Spa och hotellet var helt fantastiskt. En bra start på sommaren🙂.

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

4 responses to “Bildkavalkad

  1. Åh, vad mysigt ni ser ut att ha haft! Och nu när du är hemma igen vill jag höra mer om nya huset!!🙂

    • Det känns som att vi aldrig blir klara med huset så jag har knappt tagit några bilder!!! Har köpt ny kamera så jag lovar att lära mig den och sätta igång och fota🙂. Kram

  2. Men man måste fota kaoset också, Maria! Så att man ser hur fint det blir sen. /En som tokrenoverade i 10 dagar och nu lever bland drivor av kartonger…

    • Så sant Emma! Det blir bara så taskiga bilder med kameran i mobilen, motljus och sånt så man knappt ser något… Men jag ska skärpa mig och genast lägga upp några av dem🙂.

Kommentera

