Ett ynka inlägg…

Ett enda inlägg fick jag till i april!!! Riktigt urdåligt. Särskilt som jag har 100 inlägg i huvudet, men de kommer inte längre än så. Jag är visst bättre på att facebooka för där kommer det minsann upp inlägg. Ska kanske skriva på båda ställena när jag ändå är på gång ;).

 

 

2 responses to “Ett ynka inlägg…

  1. Ja, det tycker jag att du ska eftersom jag fortfarande inte är på FB 😉

  2. ettbarnblirtill

    Jag skriver nästan alla mina inlägg i huvudet numera 🙂

Kommentera

