IKEA-besök

Har haft en halvdag på IKEA utan att någon i familjen har fått någon form av utbrott. Skulle snarare benämna det som mysigt och kul. Har aldrig nånsin hänt tidigare.

Bonus var att vi hittade ett matbord som vi gillade och kanske köper. Förvånande eftersom jag förälskade mig i det perfekta bordet igår på annat ställe som jag verkligen vill ha. Kruxet? Det kostade 15.000kr… Detta på IKEA kostar 2.000kr! Tål att tänkas på ett par dagar.

Extra bonus, vi träffade vänner vi inte sett på evigheter i matkön så vi fick härligt lunchsällskap.

En bra dag helt enkelt🙂

2 responses to “IKEA-besök

  1. Jag tycker IKEA är rätt kul med barn, Vera gillart!🙂
    Du har förresten en utmaning hos mig!🙂

  2. Du har en utmaning att hämta hos mig!! Kram Lila

Kommentera

