Senaste tiden hos mig

Allt går i en rasande fart och jag hinner inte med. Bloggen blir lidande. Måste strukturera upp mig igen för stressen just nu är inte sund. IGEN. Suck, att jag inte lär mig.

Har hunnit bli 40 sen sist och fick bästa presenterna. Biljetter till Madonna och Jesus Christ Superstar och en New York-resa!!! Känner mig galet bortskämd och upprymd som ett litet barn. Fast finast var förstås teckningen från Molly, den ska jag rama in :).

I helgen åker Molly till landet med farmor och farfar medan vi ska försöka få ordning på det här med flytten… Lägenheten såldes och vi är mer än nöjda med resultatet. De nya vill flytta in redan 1/5 så plötsligt blir det inflytt i huset 20/4 och det är ju jättesnart. MASSVIS att göra innan dess. Ni är ju flera som är undrar om huset och jag lovar att återkomma i det ärendet snart.

Har flera beslut att ta på jobbet. I vilken riktning ska jag gå? Vad vill jag och hur når jag dit? Lite att fundera på.

Molly är trotsig som få… Hon testar verkligen gränserna och sina föräldrar. Varvar det med supermys, pussar o kramar och ”jag älskar dig mamma”. Det är då man smälter. Hon dansar och sjunger mest hela tiden och vill hela tiden titta på ”Ploplulal med Erik” på Youtube och jag fattar inte ens var hon har snappat upp låten. Hon kan dessutom sjunga hela… På sitt eget lilla språk. Så sött.

En liten snabbis om senaste tiden, ska bli bättre på det här med att blogga. Jag lovar.

 

5 responses to “Senaste tiden hos mig

  1. Grattis i efterskott! Vilka fantastiska presenter!
    Var rädd om dig i flyttkaoset! (Vi har också precis köpt radhus i söderort och det var därför jag var så nyfiken…)

    • Tack Emma! Ja det var verkligen fina presenter :).

      Åh det hade ju varit superkul om vi hamnade i samma område! Vi flyttar till Skarpnäck, men jag vet inte om området kallas för något… Man kan väl säga att det på andra sidan vägen från Orhem och nya Sköndalsområdet. Vart flyttar ni? Kram

  2. Jag tror jag vet var du menar. Är det Horisontvägen eller däromkring? Jag har också kollat där. Vi kommer inte alls så bo så långt ifrån er. I ett 50-talsområde i östra delen av Hökarängen. Inte alls långt från Sköndal.

  3. Fina du, jag har ju helt missat att du fyllt år. Förlåt. Och tusen GRATTIS i efterskott! Ser fram emot att få titta förbi dig när vi kommer hem i sommar. Och jag är nyfiken på dina jobbtankar.
    Kram m.

  4. Åh GRATTIS i efterskott! Och kul med nya boendet!
    Kram!

Kommentera

