Skottdagen…

Lite förlegat, men idag är det ju vi ogifta tjejer som har chansen att fria. Jag kommer INTE att göra det. Jag har nämligen gjort det de senaste två skottåren och inte fick jag något ja som svar så nu struntar jag i det. Vi får väl se om det någonsin blir något giftermål för oss, men initiativet kommer i alla fall inte att komma från mig utan det blir tråkmånsen som får ta tag i det. Ja i detta fallet så är han faktiskt en riktig tråkmåns eller tröttmössa om ni hellre föredrar det.

One response to “Skottdagen…

  1. Trakmans! Det förtjänar han!😉

    Hoppas pa snabb tillfriskning! Kram!

Kommentera

