Gråten kommer fram

Sitter i min ensamhet på jobbet och gråter. All prinsessyra har gjort att min längtan efter ett barn kommer ännu mer upp till ytan. Längtan är enorm och jag blir så ledsen för att det förmodligen aldrig kommer att bli ett barn till. Det gör så ont.

Längtan och saknaden efter min mamma blir också extra stark. Jag saknar henne så enormt mycket och det gör så ont i hjärtat. Jag hade aldrig ens kunnat föreställa mig att längtan efter henne skulle vara så stor och att det skulle kännas så tomt i mig som det gör.

Det blev en lite tung start på fredagen känner jag, jag hoppas att det vänder för jag kan ju inte sitta här och gråta hela dagen…

 

 

3 responses to “Gråten kommer fram

  1. Kram på dig! Jag tror det är bra att gråta ibland. Lätta på trycket och tillåta sorgen och ledsamheten att bubbla över. Hoppas att du får en fin helg med din fina familj!

  2. Fan att det inte funkade med frysisen. Men visst har ni en kvar? Förstår att det är jobbigt. *kramar om*

Kommentera

