Lägenheten

De senaste veckorna har ju varit helt hysteriska! Låg däckad i influensa en vecka och samtidigt skulle vi fixa till lägenheten inför fotograferingen. Ingen bra kombination kanske, men vi fixade det i alla fall.

Det sjukaste är att vi helt plockade bort Molly här hemma! Inte en pinal från henne syns och det känns hemskt. Just barnfamiljer är ju inte direkt målgruppen för vår 2:a och fria ytor istället för växasäng, spis, sittgrupp, leksaker i massor är nog mer säljande. Eller vad säger ni utifrån bilderna nedan?

Mollys möblering.

 Vi har städat lite…

Just den sista bilden är faktiskt den vi tycker sämst om då den känns så kal och trist ut i våra ögon, men förhoppningsvis så ser köparna rena ytor och det är väl som sagt det som säljer.

Min favoritbild på lägenheten är nog denna som är tagen från hallen, jag älskar vår hall!

Nu är det bara att hoppas att många blir förtjusta i lägenheten så det kommer mycket folk på visningen nästa helg och att den blir såld! Sen börjar nya äventyret med att inreda radhuset, tjoho!!

2 responses to “Lägenheten

  1. Det ser verkligen jättefint ut. Och jag är dönyfiken på huset! Berätta, berätta!

  2. Det är väldigt fina bilder. Men jag förstår att det kändes konstigt att ”plocka bort” Molly. Den tanken slog mig när jag kollade runt via länken från FB: Kramar…

Kommentera

