Nix pix

Nej det var inte bara en blödning utan det fortsatte och har gjort så sen i tisdags morse. Så det är bara att konstatera att det inte blev något denna gången :(.

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle ta det så hårt som jag har gjort. Det känns riktigt tomt och tungt. Vi har ett litet embryo kvar i frysen och funkar inte det heller så är det slut. Bara tanken är skrämmande. Kan inte ta in det och hoppas innerligt att nästa försök lyckas så att jag slipper hantera de känslorna…

 

5 responses to “Nix pix

  1. Nej men usch Maria vad tråkigt. Men du vet, andra gången… Jorå, det ska gå! Kramar och hoppas du snart får må fint igen!

  2. Klart det skall gå! Jag håller tummarna hårt, hårt, hårt…
    Kram!

  3. Skit! Förstår att det trots allt känns tyngre än väntat.
    Måste ju helt enkelt vara syskonet som är kvar i frysen då!
    Kramar från KALLT Skåne

  4. Massor med kramar…

  5. Så grymt tråkigt!!! Hoppas att den lilla som är kvar i frysen väntar på att få komma till er.

Kommentera

