Blödning…

Jag var helt oförberedd och blev allt chockad när jag nyss upptäckte att jag blöder!!!! Helvetes jävla skit.

Ja jag vet att det är väldigt vanligt med blödningar i början, men det känns ändå som att det har skitit sig. Det var inte bara en liten droppe som kom utan ganska rikligt färskt blod, fast slemmigare :(.

All ork rann av mig så jag går hem från jobbet och tar det lugnt istället. Och fortsätter gråta skulle jag tro…

4 responses to “Blödning…

  1. Nej vad jobbigt. Stackare. Men som du säger. Inte ovanligt. Men jag förstår. Skitjobbigt. Ge inte upp. Kram!

  2. Oh…hoppas det har gått bra ändå!!! Massa kramar från Lila

  3. Tack snälla för kramar och omtanke!!!!! KRAMAR

Kommentera

