Nu är det dags!

Jösses, tiden bara rinner iväg och imorgon ska vi till Huddinge och få en liten eskimå!!!!!

Ja om den klarar upptiningen, men det bara förutsätter jag att någon av de 3 vi har gör. Det känns helt konstigt för vi gör det i naturlig cykel och jag är inte preparerad alls. Tidigare så har jag ju tagit nässpray och sprutor, men nu ska vi alltså bara dit och få ett embryo. Wiiiie, det är så himla spännande och jag fattar det knappt att vi är här igen.

Ja förresten helt opreparerad är jag kanske inte ändå. Efter tips från Sara så har jag tagit ”Babyklister” i en veckas tid. Det gick ju bra för henne så jag tänkte att det kan ju inte skada i alla fall. Men det är så fruktansvärt äckligt att jag måste intala mig själv att det är för en bra sak varje gång jag dricker de där dropparna.

Håll nu tummarna för oss imorgon så att vi får tillbaka en guldeskimå!!!

10 responses to “Nu är det dags!

  1. ♥♥♥ Åååhhhh var spännande ♥♥♥
    Kramar i massor & ett stort lycka till !!!
    Kram från oss alla tre (Carro, Anders & Ellen)

  2. Oh….vad jag håller tummar och tår HÅRT att det går bra idag!! Kramis Lila

  3. Och det här läser jag först idag… Den stora dagen! Hoppas lillasyster/lillebror simmar runt nu och får fäste snart!!

  4. Åh, hoppas att den är på plats nu! Och vad är babyklister? *nyfiken*

    • Ja den är på plats :). Ska berätta mer om babyklister, har en himla massa funderingar om jag ska fortsätta ta det eller ej… Det är ett danskt naturläkemedel som de använder vid IVF där och som sägs göra miljön bätter så att embryot fäster. Innan vi gjorde återföringen drack jag det helt utan tvekan, men nu när den är på plats så börjar jag tveka, tänk om det är skadligt för embryot…

  5. Hur har det gått, hur har det gått?
    Förutsätter att det gått bra! 🙂 Ni har ju tre stycken. Och för oss har det funkat med första embryot båda våra FET. Skriv snart ett inlägg som ruvare!!!
    Kram m.

Kommentera

