Hurra för nytt år!

2011 var för mig personlige det värsta året jag varit med om så det känns faktiskt skönt att 2012 är här!

Snabb summering av helvetesåret: I januari dog min mormor, i april min kusin och i juli min mamma. Tre generationer älskade kvinnor som dog inom ett halvår, känns helt absurt. Tre begravningsresor till Skåne inom ett halvår, absurt det också. Sorgen över mormor och Susanne kom helt i skymundan när mamma plötsligt dog och sorgen och saknaden efter henne är fortfarande så enorm att jag inte riktigt kan greppa det.

2011 blev också ett litet bebisår🙂. 3 tjejer och 1 kille utökades vänkretsen med och Molly kommer att ta väl hand om dem haha. Min bror gifte sig också så visst hände det en hel del positiva saker också.

Men det är ändå med sorg i hjärtat jag kommer att minnas 2011. Älskade, saknade mamma ♥.

2 responses to “Hurra för nytt år!

  1. Det sägs ju att dösfal inte helt sällan kommer tre inom ett år. Så i år ska du få ett mycket bättre bestämmer jag. Nu får det vara slut på begravningar för dig.
    Jag känner att 2012 är ett bra år trots att vi knappt hunnit börja på det. Men vi får ta kommandot och se till att vi får ett riktigt bra år.
    Kramar…

  2. Vi får hoppas att din mamma lämnade för att göra plats åt ett syskon till Molly. Ett syskon som isåfall kommer ha en alldeles egen skyddsängel!

    KRAM fina du

    PS.Blev det något babyklister? Jag såg att jag har en flaska som är nästan full, så den kan jag skicka om du vill?

Kommentera

