Envis tjej

Vi har diskussioner varje dag här hemma. Molly vet precis vad hon vill ha och framförallt hur hon vill saker och ting. Och när det inte blir som hon hade tänkt sig så blir hon sååååå arg. Påklädningen kan vara en mardröm. Hon plockar fram det hon vill ha och om jag så mycket som försöker hjälpa till att sätta på henne det så blir hon jätteledsen. Jag kan själv ropar hon. Och blir förtvivlad när båda benen hamnar i samma byxben eller om koftan hamnar upp och ner. Tur då att jag är pedagogisk och tillsammans löser vi det så att alla är nöjda.

Den här bilden har hon regisserat helt själv. Kläderna är handplockade, själv påsatta (tog lite tid för blixtlåste var trixigt…) och sen talar hon om för mig var jag ska stå och när jag kan ta bilden. Direkt efter springer hon fram och säger ”Jag får se mamma” och sen skrattar hon glatt. Jösses, hon kör verkligen med sina föräldrar!!!

2 responses to “Envis tjej

  1. Låter som hon liknar min tös väldigt mycket där… 🙂

Kommentera

