Sjuuuuk

Molly blev frisk snabbt och det var min tur istället. Har legat hemma i snart 1,5 vecka och börjar bli less på detta nu! När feber och halsont väl försvann så började näsan rinna och jag är fortfarande helt matt. T R I S T !

Helt fel period att bli sjuk för mig. Jag har ju högsäsong nu och detta är bästa månaden på hela året. Har jobbat en timme/dag så lite ordrar har gått iväg, men berget växer. När jag kom till jobbet imorse (ja jag var tvungen att gå dit en stund…) så låg 63 beställningar och väntade på mig. Tack för den. Var jag inte stressad innan så är jag det nu. Kan man få några extra dygnstimmar och samtidigt bli frisk på kuppen? Någon som har en bra formel på det??????

Kommentera

