Sovmorgon…

Hela familjen vaknade på fel sida idag. Jag orkade inte gå upp när klockan ringde och tydligen inte Joakim heller. När vi väl kom upp så var det yra höns som snurrade runt och jag blir på så dåligt humör när sånt händer. Jag cyklade iväg med Molly till dagis och kom precis i tid till frukosten medan Joakim var hemma och tog emot badrumsinredningen som kom samtidigt (som nu står väldigt dumt till i hallen). Jag köpte frukost till mig på vägen till jobbet och sitter nu bara och väntar på att kaffet ska bli klart. Efter en galen morgon kan väl dagen bara bli bättre??

2 responses to “Sovmorgon…

  1. Klart det bara kan bli bättre! En liten hösthälsning från Skåne kanske hjälper😉 Kram

Kommentera

