Depression

Jag har kommit in i en djup depression. Jag kan inte hantera att mamma inte längre finns och jag mår riktigt dåligt. Den lilla energin som finns går helt och hållet till Molly. Allt annat går på halvfart om än dess.

Att jobba funkar hyfsat, men produktiviteten är inte den högsta precis. Tur att julhandeln inte börjat ännu…

Joakim får bara småsmulorna av mig, det jag orkar med efter att Molly lagt sig är inte mycket. Jag får ångest över att det är så, men jag har inte kraft att göra något åt det.

Vänner, hem och allt annat ligger så långt ner att det knappt existerar…

 

6 responses to “Depression

  1. Så jättretråkigt att läsa. Du måste se till att du får hjälp så att du får näsan över vattnet igen. Tänker på dig. Kram

  2. Fina du, jag har tänkt på dig. Förstår att det måste vara fruktansvärt att bli av med sin mamma. Försök att prata med någon. Och tänk inte på hem, vänner och förhållande. Det finns kvar.
    Massor av kramar! /Anna-Bell

  3. Tänker på dig! Kramar

  4. Kram fin du! Har du någon att prata med? Jag tänker mycket på er och jag hoppas det vänder snart för dig. Även om det såklart måste få ta tid att sörja!

    KRAMAR

  5. Säger som ovanstående. Se till att få prata med någon. Eller be Jocke se till att du får prata med någon om du inte orkar ta tag i det. Det måste vara så otroligt hemskt och jag kan inte ens försöka sätta mig in i din situation.
    Ta det lugnt. Ta hand om dig själv. Och tänk på Rom!
    Kramar i massor!

  6. Jag förstår din känsla. Men det gör också Joakim. Han finns där för dig, precis som vi vänner gör. Låt känslorna ta den tid de tar. Man kan inte hasta sig igenom ett sorgearbete hur gärna man än vill. Tänker på dig! Kramar…

Kommentera

