Värsta mardrömmen

Sommaren fick ett abrupt slut förra torsdagen och mitt liv kommer aldrig bli detsamma igen.

Min mamma är död. Plötsligt och utan förvarning så dog hon. Mitt inre är i ett kaos utan dess like. Det känns som att hjärtat ska brista. Sorgen och saknaden är så stor att jag inte förstår hur jag nånsin ska kunna bli normal igen.

Tankarna snurrar runt runt. Mest tänker jag på allt hon inte får uppleva med Molly. Det gör så ont i mig. Jag önskar att jag fått säga farväl för nu slutade vi mitt i. Det finns så mycket jag vill säga till henne och nu är det försent.

Mamma, jag älskar dig och vill bara vakna upp ur denna mardröm och ha dig vid min sida igen.

7 responses to “Värsta mardrömmen

  1. Stor kram. Sköt om dig.

  2. Det är verkligen en mardröm när det sker. Allt stannar liksom av och man tror att man aldrig ska skratta igen. Låt det vara tungt så länge det behövs. Jag vill bara säga att tiden faktiskt läker såren, men ärren kommer alltid att finnas kvar. Till slut minns man mer och mer av dom fina sakerna istället för allt jobbigt. STORA kramen till dig och resten av familjen!

  3. du vet var jag finns. Kram

  4. KRAMAR Maria!!!!!!!!

  5. Nej men usch. Det är ju helt ofattbart. Jag kan inte ens föreställa mig din situation. Min värld hade också rasat. Hoppas på många nära och kära som hjälper dig bygga upp igen.
    Massor av kramar,
    Mikaela

  6. Camilla Orreving Toniolo

    Men finaste Maria, vad är det jag läser!?!?!!
    Det gör ont i mitt hjärta att höra om vad du gar igenom nu. Oerhört, fruktansvärt, sorgligt. Tänker pa dig. Stor, varm kram!

  7. Åh fina Maria. Jag är hemskt ledsen för din skull.
    *kramar om*
    Anna-Bell

Kommentera

