Stress. Igen…

Det är kaos i mitt liv just nu. Jag känner av signalerna på stress och det äter nästan upp mig. Försöker balansera upp det, men just nu funkar inte det heller. Måste få ordning på allt främst för min egen skull såklart, men även för Molly och Joakim. För just nu är jag ingen speciell kul person att ha att göra med…

8 responses to “Stress. Igen…

  1. KRAM!!! Samma här. Har tagit beslutet att inte jobba mer utan vara ledig tills jag börjar mitt nya jobb den 24/5 :-). Fast jag sitter ändå här och är stressad – trots att jag inte har något att vara stressad över.

    Jag hoppas att det löser sig och att du kan hitta vilpauser.
    KRAM igen!

  2. Kära du – var rädd om dig!!!!
    Kram Susanne

  3. Bromsa i tid!!!! Lätt att säga, svårare att göra men alla vinner på det i längden. KRAM

  4. Jag vet hur det är – tyvärr… Hoppas verkligen att det vänder för dig. Sköt om dig! Kram

  5. Tack för din fina kommentar hos mig. Jag är så glad att jag har er bloggtjejer.

    Och jag hoppas verkligen att du får kontroll på stressen, det är ju svårare än man tror.
    Ska bli himla kul att ses nästa helg!
    KRAM

  6. Superquinnan & Solbebisen

    Åh gumman! Kram till er och bromsa!

  7. ettbarnblirtill

    Här är det också lite stress-kaos. Inte bra. Märker hur det går ut över stackars lill-tösen att jag blir lättirriterad och ledsen.
    Kram till dig och ta hand om dig!!

  8. Usch fina Maria, vad jobbigt att stressmonstret smugit sig på. Mota honom i dörren. Ta hand om dig. Ta hand om de dina.
    Kram m.

Kommentera

