Sömnbrist

Vissa dagar vill man bara stanna kvar i sängen, idag är en sån dag.

Molly hade förmodligen en riktigt hemsk mardröm och skrek helt förtvivlat inatt. Detta har hänt tidigare, men inatt var det 1000 gånger värre. Helt okontaktbar och så fort vi rörde henne så skrek hon ännu mer. När vi till slut lyckades lugna henne så låg hon och hulkade i säkert 45min. Ville sen bara sova på mig och hon kom till ro först vid 04… och givetvis sov hon som bäst vid 07 när vi väckte henne. Kände mig som en dålig mamma som inte lät henne sova. Ekorrhjulet med jobb och dagis…

Denna sömnbrist gör mig till en hemsk människa. Jag är sur och grinig och snäser åt folk. Suck, jag vill bara ha en hel natts sömn. Hoppas att den önskan går i uppfyllelse inatt!!!

Kommentera

