Lite grinig idag…

Förra veckan var jag hemma och vabbade i 3 dagar och sen blev jag själv sjuk… Muntert värre.

Nu har dessutom Molly fått för sig att hon inte vill sova på nätterna. Inatt skrek hon  var 5:e minut i mer än tre timmars tid och inget vi gjorde hjälpte. Inte förrän hon fick sova på mig. Med sitt ansikte tryckt mot mitt så snusade vi ett par timmar i alla fall.

Sen var det bara att ta den här övertrötta och förkylda kroppen och gå till jobbet. Här sitter jag nu och nyser och snyter mig i ett.

Och tittar ut på snöfallet. Ja, det snöar idag igen. Vi har haft snö i mer än 5 månader nu. Det är nästan ett halvt år och jag vill ha barmark NU!

Lite grinigt och surt hos mig idag, kan inte tänka när det känns som att hela huvudet är fyllt med snor. Ikväll är det tänkt att jag ska på superduper rolig workshop, får nog proppa i mig lite mediciner innan dess.

2 responses to “Lite grinig idag…

  1. Usch, så jobbigt! Krya på dig och hoppas att workshopen blir kul i alla fall!

  2. Jag har varit i Stockholm över dagen idag och blev lika sur som du över snön. Nu räcker det väl ändå även hos er? Vi har ju barmark sen ett tag nu.
    Kram och krya!

Kommentera

