Jag gör det senare

Ja det är så jag säger om det mesta nuförtiden, jag gör det senare. Men sen visar det sig att det bara skjuts upp mer och mer och jag kommer aldrig fram till senare… 

Bloggen är ett exempel på det, jag kommer ju aldrig till skott!!! Jag har inte prioriterat den på ett bra tag och har många gånger funderat på att lägga ner för det är ju ganska ointressant här inne numera. Men ändå vill jag inte riktigt… Väntar på att blogglusten ska återkomma, hoppas att den gör det också.

5 responses to “Jag gör det senare

  1. Jag finns kvar iaf, i väntan på din motivation.

    Det vankas förresten bloggträff igen, i Sthlm, sista helgen i maj. Men info kommer på bloggen inom det närmsta.
    HOPPAS du kan vara med!

    Kramar

  2. Jag känner igen mig i det här. Men så fort jag på allvar funderar på att lägga ner bloggen kommer skrivlusten. Så den får vara kvar och jag tillåter mig att ha långa uppehåll. Är desto mer aktiv i bokbloggen jag är med i… Kramar…

  3. Jag naglar mig fast här i förhoppning att blogglusten kommer tillbaka:o) Och som Jannica skrev vankas det träff i maj igen!!!

    Kramar!

  4. Jag menar som Sara skrev, haha!

  5. Det gör den. Det är jag säker på. Tills dess tittar jag in här då och då och väntar med spänning! Ta hand om dig och stressa inte över sådant som inte behöver stressas över. Egentligen. Kram!

Kommentera

