Hälsning från Skåne.

TACK TACK TACK för alla fina tips och råd jag har fått angående Pusslet. Jag ska snart berätta hur jag tänker angående dem. Just nu är det lite mycket av allt…

Begravningen var fin om än väldigt jobbig. Jag saknar min mormor så himla mycket, men jag fick ett himla bra avsked.

Joakim åkte hem i söndags, men jag och Molly är kvar i Skåne hela denna veckan också. Vi myser hos släkt och vänner och har det riktigt bra. Jag har ju tur som kan stoppa jobbet i resväskan och jobba överallt och just nu har jag installerat verkstan i pappas tvättstuga :). Så man kan väl kalla det en kombinerad jobb- och privatresa.

Kommentera

