Begravning

Hela familjen har landat i Skåne. Idag är det begravning av min älskade mormor.  Jag märker att jag har levt i förnekelse och det är först nu när jag är här nere som det går upp för mig på riktigt. Min mormor finns inte mer. Så tungt och overkligt.

One response to “Begravning

  1. Känner med dig vännen<3 Det är overkligt och tungt. Jag tröstar mig med att min mormor lever vidare i Elvin. Din mormor lever vidare i Molly.

    Vilka bra tips angående det där med att hinna med allt, du fick i tidigare inlägg. Hoppas du hittar ett sätt att känna mindre stress i vardagen.

    Pussa söta Molly från mig!

Kommentera

