Lollo & Bernie…

När vi var på semester så fick Molly träffa Lollo & Bernie som är Vings maskotar. I början var hon livrädd för dem, men det vände snabbt och hon fullkomligt älskar dem nu. Snäll som jag var så köpte jag dem som gosedjur och jag börjar nästan ångra det nu… VARJE morgon börjar med att Molly kommer med dessa gosisar till mig och kräver att jag ska sjunga sången och jag gör ju det och hon dansar som en galning. Sen gör vi det flera flera gånger per dag. Den här sången har satt sig på huvudet och jag nynnar på den i tid och otid… Här har ni den, klämkäck som få.

Kommentera

