Älskade mormor

Vi är hemma igen, men någon reseberättelse blir det inte idag.

Imorse ringde mamma och berättade att min älskade mormor har gått bort. Saknaden är så enorm att jag inte ens kan beskriva den. Finaste bästaste mormor ♥♥♥♥♥.

9 responses to “Älskade mormor

  1. Superquinnan & Solbebisen

    ❤ kram❤

  2. Kramar härifrån också!

  3. Kära Maria!!!
    Jag är så ledsen för din skull. Tänker på dig och din familj. Kram Susanne

  4. Tack fina ni för era kramar och tankar ♥.

  5. Beklagar sorgen vännen!
    Kramar i massor!

  6. Mina tankar går till dig o de dina mass kram!!!!

  7. Beklagar sorgen. Förstår exakt hur det känns:o( Precis som du skrev hos mig.
    Mängder med kramar till dig vännen<3

  8. Usch vad tungt. Tänker på er!
    Kram m.

Kommentera

