Rapportfrån yttre rymden…

Ja det är i alla fall så det känns. Som att jag har spenderat den senaste månaden på en annan planet. Inte närvarande förutom på jobbet och med familjen. Allt annat får vänta tills i januari…

Jag hade inte ens i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig hur många beställningar som kommer in varje dag. Det här är ju helt bisarrt. Galet och underbart på samma gång. I november hade jag lika mycket jobb som i augusti-oktober tillsammans och december är ännu värre (eller bättre beroende på hur man ser det).

Så jag jobbar på så att alla ska få sina smycken till jul och sen åker vi till värmen en vecka för att ladda batterierna. Sen hoppas jag bli lite mer frekvent både här och hos er🙂.

2 responses to “Rapportfrån yttre rymden…

  1. Så roligt att det går så bra för dig!!!! Hoppas att du kan hitta något sätt att jobba lagom mycket bara. Ha en jätteskön resa!

Kommentera

