Roligt nöje

När jag kommer hem på kvällarna blir Molly galen av lycka. Hade ju önskat att det bara var mig hon har längtat efter, men det finns en sak som smäller högre och det är min MÖSSA!! Hon rycker loss den direkt och sätter på sig den och sen går hon omkring med den på och är överlycklig… Hon är ganska lättroad vår tjej!

5 responses to “Roligt nöje

  1. Hihi!

    Tack för glädjespridande inlägg. Jag sitter här och ler med hela ansiktet.😀

    Å hon passar ju så bra i mössan också!

    Hoppas att du/ni har det bra i kylan.

    Soliga hälsningar från X-SoF

  2. Vilken strålande sol hon är, söta Molly:o)

    Trevlig helg
    Kram!

  3. Haha, sötnos!

    Och ja, så grymt perfekt det vore med ett plus nu och FEM eskimåer till syskon.🙂
    Kram kram

  4. Och fantastiskt söt!🙂

  5. Underbart!
    Hon har bra smak den där tjejen…😉

    Tack för senast! Ses snart hoppas jag.
    Kram Annika

Kommentera

