Barnfritt!

Hade kvälls- och nattbarnvakt för första gången i lördags och det gick jättebra🙂.

Molly var hos farmor och farfar, sov hela natten och var en solstråle. Så skönt att hon kan uppföra sig, hemma är hon överallt och ingenstans…

Jag jobbade på Syfestivalen hela dagen och kom hem till en lägenhet fylld med levande ljus, härlig musik och ett glas vin🙂. Så som vi hade det innan Molly kom, mysigt att bara vara vi två en stund. Vi spelade tom lite Buzz också.

Sen var det restaurangbesök med härliga vänner och en massa god mat. Har sagt det förut, ni måste besöka Gamla Enskede Matbod om ni är i trakterna. Vi var ju precis runt hörnan från oss så vi gick hit och drack lite bubbel och vin och plötsligt var klockan jättemycket och jag hade druckit liiite väl mycket vin kände jag… Det märks att man inte är 25 längre…

När jag vaknade på morognen så ville jag bara att klockan skulle gå fort så jag kunde ringa svärföräldrarna och bestämma hämtning. Vid 11 kunde jag inte hålla mig längre. Fast det var enda samtalet vi ringde sen vi lämnade henne, mycket stolt över det!

Så det var mysigt med vuxentid och jag hoppas att det blir snart igen, men oj så mycket mysigare det var när skruttan var hemma igen🙂.

Kommentera

