Jobb kontra mys

Har jobbat 13 timmar idag. Det märks att julen närmar sig och jag är väldigt glad över att beställningarna rasar in.

Samtidigt så blir det väldigt liten tid med Molly och det känns i hjärtat. Idag hade vi en jättemysig timme imorse bara vi två och sen kom jag hem precis i tid till läggningen så då fick jag gosa lite till med henne. Mitt lilla hjärtegryn ♥.

Imorgon ska jag inte vara på vanliga jobbet utan du hittar mig i Sirligs monter på Syfestivalen i dagarna två. Kan vara kul med lite omväxling. Och framför allt ska det bli kul att vara bland FOLK! Jag sitter ju och jobbar i min ensamhet varje dag annars och det kan bli riktigt trååååkigt till slut.

Kommentera

