Mycket jobb

Slutade räkna förra veckans arbetstimmar när jag var uppe i 60… Denna vecka har börjat i samma anda. Det märks att julen närmar sig. Imorgon ska jag börja med ett strukturmöte med mig själv så att jag blir lite mer effektiv och bara jobbar 8h/dag. Ett måste för mig och familjen.

One response to “Mycket jobb

  1. ”De ä mycke nu” – låter det som.

    Chefen (alltså du) får ha utvecklingssamtal med…sig själv.😉 Så roligt att du har så mycket att göra med ditt företag, och så bra att du är medveten om att det kan bli för mycket. Och du vet ju också av erfarenhet att man kan bli sjuk av just ”för mycket”.
    Hoppas strukturmötet går bra!🙂

    Varma höstkramar från SoF.

Kommentera

