Helgens bravader

Vi hade en helt underbar helg, fylld med skratt och härliga vänner🙂.

I lördags var det tjejdag och vi började* med att dricka champagne i min studio, gick vidare och åt en fantastik middag på matboden och sen var det Globen och Mamma Mia som stod på schemat. En drink på det och kvällen var fullbordad. Så roligt och vad jag är glad att jag träffade dessa tjejer när jag flyttade upp till Stockholm för 11 år sedan och att vi fortfarande håller ihop. Tack fina ni!!

I söndags blev vi bjudna på fika hos vännerna runt hörnan och det slutade med att vi stannade kvar på middag också🙂. Jag gillar när det är lite spontant och det var det verkligen. Skönt att slippa tänka på middagen också, särskilt som vi jämt är så oplanerade och ofta bestämmer vad vi ska äta samma dag… Borde veckoplanera, men det blir aldrig av.

Lite promenader, mys, dans och bokläsning hann vi också med innan vi satte oss i soffan och såg en Beckfilm vi redan hade sett…

* De andra var duktiga och tränade tillsammans på em, men mina fötter ville inte vara med på det.

Kommentera

