Kilona ska rasa!

Jag körde ju upp och nervända världen när jag var gravid. Gick inte upp något alls och när vi kom hem från BB var jag 12kg lättare än när jag blev gravid. So far so good…

Under det här året har jag lyckats gå upp de 12 kilona igen!!!!!!!! Helt bisarrt och jag kan väl milt sagt säga att jag inte är nöjd. När jag ställde mig på vägen förra veckan så kände jag att nu får det vara nog. Nu jävlar ska kilona bort för gott.

Så nu är jag Viktväktare igen. Jag gillar inte deras filosofi till fullo, tex tror jag inte lightprodukter är bra för oss men jag behöver ha mål och lite press på mig så invägningar varje vecka passar mig bra.  

Och tänka sig, idag visade vågen -3kg🙂. Kändes himla bra och ger mig ytterligare motivation. Nu ska jag bara komma igång med träningen också…

6 responses to “Kilona ska rasa!

  1. Grattis! Det är en härlig känsla när man märker att det fungerar. Jag gick ner fem av mina dialyskilon i somras, men nu orkar jag bara satsa på att hålla den vikten. Lycka till!

  2. Heja vad duktig du är!

    Hade ju tänkt titta in hos dig och våldgästa när jag var hemma nu, men vi var fullt upptagna med att kräkas är jag rädd… Får bli nästa gång!

    Kram!

    • Du är så välkommen att titta förbi nästa gång du är hemma :): Hoppas ni slipper kräksjukan då, det var ju verklige maximal otur ni hade nu😦.

      Kramar

Kommentera

