Dagis

Kan inte förstå att vår lilla tjej snart ska börja på dagis, vart tar tiden vägen??

Nu är det mindre än 3 månader kvar och Joakim& Molly har fullt upp med att besöka de dagis som vi står i kö på. Igår var de på vårt förstahandsval och Molly kände sig hemtam direkt. Gick tydligen rakt in i skafferiet och tog sig ett äpple…

Jag roade mig med att ringa och kolla hur vi ligger till i kön och jag kunde inte låta bli att skratta för det kändes absurt. Där vi ligger bäst till har vi köplats 37 och på förstavalet står vi på plats 63!! Ska bli intressant att se var Skruttan hamnar i januari.

Och jo, jag vet att det heter förskola och inte dagis.

One response to “Dagis

  1. Helt galet vilka köer det är. Har inte kollat hur Elvin ligger till, kör med förnekningssyndromet hehe. Och föresten säger jag också dagis;o)

Kommentera

