Tack tack tack

Måste erkänna att jag sällan blir berörd över Nobelpristagarna i Medicin, men idag är jag rent ut sagt så jävla glad!!!

Tänk att utan Robert Edwards forskning hade inte min älskling funnits, jag får rysningar i hela kroppen. Åh vad jag hoppas att IVF får mer uppmärksamhet nu för det behövs. 4 miljoner provrörsbebisar finns det världen över och en av dem finns hemma hos oss🙂 . Nu ska jag gå hem och pussa på henne!!!

3 responses to “Tack tack tack

  1. Håller med, det är så fantastiskt:o)))

  2. Emma och Jenny – Ja det är fantastiskt, precis som våra tre små mirakel🙂. Stor kram till er!!

Kommentera

