Så orättvist!

Snacka om att få perspektiv på tillvaron. Jag ramlade in hos Tonci som har fått uppleva det absolut värsta jag kan tänka mig. Att bli änglaförälder. Jag gråter hejdlöst och förstår inte hur livet kan vara så grymt. Ingen borde behöva gå igenom detta fruktansvärda. Så jävla orättvist!!

Det får mig att tänka till. Den senaste tiden har jag varit en riktig gnällkärring. Varit sur och vresig, gnällt på Joakim för ingenting och bara gnällt, gnällt och gnällt. 

Det är dags att ändra fokus, se det positiva istället. Jag har en underbar dotter som är mitt allt. Jag är så oändligt tacksam över att hon kom till oss till slut. Kärleken till henne är det största jag har upplevt. Jag önskar att ni som kämpar snart får uppleva detta, det är magiskt.

Är såklart tacksam över över en massa andra saker, men jag ser inte längre skärmen för alla tårar…

3 responses to “Så orättvist!

  1. Ett sånt fruktansvärt öde… Det där var min stora skräck under hela graviditeten. Nu var jag tvungen att gå in och titta till min lilla tjej och då kom tårarna av tacksamhet över att vi äntligen, ääääntligen fick vårt efterlängtade barn…

    • Usch ja, ett fruktansvärt öde. Idag hittade jag till en trebarnsmamma med cancer och kände återigen hur tacksam jag är och hur orättvist livet är!!!

      Förresten, promenerar du i trakterna så titta gärna in🙂.

      Kram

  2. PERSPEKTIV var ordet. Usch, här flödar tårarna med. Jag kan inte läsa sådana bloggar det kommer för nära: Hur skört livet egentligen är. Stor kram

Kommentera

