Snart blir det ordning på torpet

Jag skriver det ännu en gång, jösses vad jag är dålig på att blogga nuförtiden!!!

Förstår inte att jag hade så mycket tid till det tidigare, nu bara rinner dagarna iväg och när jag har jobbat klart så stänger jag datorn och har inte ens ork att slösurfa. Läsa mina favvobloggar har jag inte gjort på evigheter😦.

MEN nu börjar strukturen (jag ÄLSKAR struktur) rätta till sig och när jag flyttar hemifrån nästa vecka så kommer livet att bli mycket lättare för alla i familjen. Det har väl funkat ganska ok att jobba samtidigt som Joakim och Molly är hemma, men det är inget jag rekommenderar faktiskt. I alla fall inte i en liten lägenhet. Att ha Molly sittandes bakom min stängda dörr och ropa efter mamma skär i hjärtat och gör att jag inte vill jobba en sekund till utan bara krama om min älskling. För att göra en väldigt lång historia kort, vi är alla väldigt glada att jag snart går hemifrån om dagarna…

Hoppas ni alla har det bra, jag lovar att snart besöka er igen :)!

2 responses to “Snart blir det ordning på torpet

  1. Jag/vi förstår…!

    Ser fram emot att få se lite bilder senare från ditt nya ”tillhåll”.

    Trevlig helg Maria!

  2. Va fin ateljén ser ut:o)) Kommer definitivt besöka den när det är klart:o))

    Kram! Hälsa familjen.

Kommentera

