Mitt lilla ställe

Såhär ser min lilla ateljé ut på utsidan🙂. Idag fick jag nycklarna och dagen till ära pimpade jag trappan med mina älsklingar. Imorgon ska Joakim spackla väggar och på fredag ska det målas. Åh vad det här kommer att bli bra!!

10 responses to “Mitt lilla ställe

  1. Stort grattis Maria! Så roligt! Och det ser verkligen fint ut!!!

  2. Grattis grattis vännen!!! Så fint!

  3. Det kommer att bli kanon! Härligt🙂

  4. Det ser jättefint ut! Lycka till!

  5. Jättefint!!! GRATTIS igen.

    Ser fram emot bilder sen när du fått allt på plats =)

    KRAM

  6. Grattis!!! Ska bli kul att inviga kramis

  7. Åh vad roligt! Lycka till!

  8. TACK för alla lyckönskningar ♥ ♥!

    Joanna- Det kommer bilder snart, förhoppningsvis blir det mesta klart under helgen.

    Pernilla- Champagnen ligger på kylning🙂.

    KRAMAR

  9. Så spännande och roligt! När du har kommit på plats så styr jag barnvagnen mot Gamla Enskede och hälsar på!

  10. Vad roligt! Massor av grattiskramar.

Kommentera

