Jag flyttar!

I onsdags skrev vi kontrakt och den 1/10 är lokalen min🙂.

Den är helt perfekt till mig. Den ligger 5 minuters promenad hemifrån, mittemot den fina parken och jag har ett stort skyltfönster mot gatan. Det kommer att bli både ateljé och butik så jag kan ha öppet när jag är där🙂. Jag ska ta massor av bilder och visa sen när jag får tillträde vilket förhoppningsvis blir betydligt tidigare än 1/10.

Det är väldigt frustrerande för oss alla att jag jobbar hemifrån nu så vi längtar tills jag flyttar ut. Men först ska det planeras och inredas. Tur att jag har en vän som är inredare och som kommer med massa smarta lösningar för själv är jag urkass på sånt.

14 responses to “Jag flyttar!

  1. Det låter ju helt perfekt, grattis! Det ska bli kul att se bilderna!

  2. Åh, va spännande det låter Maria – känner din förväntan ända hit.🙂 Bra att du får hjälp med de bitar som inte är din starka sida. Det underlättar.

    Trevlig helg hela familjen!

    • Spänd förväntan är det🙂. Visst är det skönt att få hjälp, hon har så många bra idéer och det ska bli så kul att snart få förverkliga dem.

  3. Åh, vad härligt! Perfekt att komma hemifrån och ännu mer perfekt att det då inte är längre än 5 minuter!
    Tänkte har du en egen hemsida för dina smycken? Är väldigt nyfiken och köpsugen.😉
    Kramar

    • Ja jag behöver definitivt jobba utanför hemmet märker vi… Lite svårt för Molly att förstå att mamma jobbar bakom den stängda dörren och hon inte får komma in…

      Hemsida har jag🙂. Finns på http://www.mawi.se men vill du handla så maila mig först så ska du få en rabattkod.

      Kram

  4. Låter ju toppen, grattis!!🙂

  5. Grattis vad roligt! Då ska jag titta in när jag är hemma och hälsar på, för det blir väl troligtvis så att jag bor hos föräldrarna då.
    Blir nyfiken på vilken lokal det är. Är det mostrarna som flyttat, eller inredningsbutiken, eller klockbutiken? Hmm…

    • Tack! Du är så välkommen så🙂.

      Ja det hade ju varit underbar tom någon av de lokalerna hade varit lediga, men det är tyvärr ingen av dem. Jag kommer att finnas på Handelsvägen, mittemot Margaretaparken och där jag hyr in mig finns det en massa terapeuter av olika slag och jag kommer alltså att sitta precis innanför entrén.

  6. Men gud va kul!!
    Grattis!!

Kommentera

