Pirr i hela kroppen

När saker verkar för bra för att vara sanna så är de oftast också det. Eller?

Jag fick nästan nypa mig i armnen när Joakim för en vecka sedan berättade att en lokal vi har fantiserat om ett tag nu är ledig. Pirr pirr. Var och tittade på den och ville om möjligt ha den ännu mer. Dock var jag inte ensam om det… MEN kan ni tänka er, de ringde och lokalen blir nu min!!!!!!!!!!!!!!!!

På onsdag skriver jag kontrakt och först då kan jag berätta lite mer. Det kan ju fortfarande skita sig… Nej, bara positiva tankar nu Maria!

9 responses to “Pirr i hela kroppen

  1. Va? Nä men….

    Gud va spännande! Håller tummarna. Regnkramar!

  2. Men sa spännande! GRATTIS!!! Ser fram emot att höra mer!

  3. Längtar efter att få höra fortsättningen 🙂

  4. Hej tjejen! Det var riktigt roligt att träffas idag! Vi ses ju snart igen till middagen, det blir skoj!! Kram Lila

  5. Å, så roligt! Hoppas att inget hinner ändra sig till på onsdag. Jag vill också veta mer!

  6. Jag lovar att ge er alla detaljer på onsdag :). KRAMAR

  7. Värsta the secret andan. Grattis! Nästa gång får du visa oss lokalen

Kommentera

