Mysig dag

Jag har fullt upp och bloggen blir den som hamnar sist på listan nu igen.

Jag har så mycket jobb att jag nästan måste nypa mig i armen för att förstå att det är sant. Så roligt, men det är tufft att vara egen och aldrig koppla av från jobbet när man jobbar hemma…

Idag unnade jag mig dock en dag med mysiga Jenny och Elvin. Ännu en bloggtjej som irl är supertrevlig :). Är säker på att vi kommer att träffas många gånger till! Ja redan på lördag faktiskt, då det är bloggträff. Första gången för mig, det ser jag framemot!

Elvin och Molly hade kul tillsammans. Det är hennes fjärde kille nu, hoppas det inte fortsätter så när hon kommer upp i tonåren… Roligast var det när Elvin provade gåstolen och Molly genast började köra runt med honom. Varv efter varv efter varv. Jenny har film på det så gå dit och titta :).

Såja, slut på det roliga och dags att jobba ett par timmar till.

4 responses to “Mysig dag

  1. Tack för idag:o))
    Hoppas du inte sitter och jobbar fortfarande;o)
    Ses snart igen.
    Kram!

  2. Härligt att det går så bra med jobbet!!!!!! KRAM!!!

Kommentera

