Redo för match!

Såhär ser vi ut varje kväll under VM. Joakim i sin Argentinatröja, Molly i Brasiliendressen och jag har hm, helt vanliga kläder. Har inte hittat någon Italientröja som jag gillar ännu. Fotbollstokiga familjen, det är vi :).

5 responses to “Redo för match!

  1. Hihi, vilken söt familj du har! Och jag hoppas banne mig att ni får vara friska nu, någon måtta får det ju ändå vara!

    Kram

  2. Haha! Härligt med ett gemensamt intresse.
    Själv är jag rätt nöjd att kunna sitta och slösurfa i soffan utan att Mats tycker jag är asocial, eftersom han glor på TV!

    • Ja vi är ju helt sporttokiga här… Man kan ju säga att ni är lika asociala nu då ;). Som vi då som ligger i varsin soffa och inte säger många ord…

  3. Vilken fin bild, men vars är tysklands tröjan???? 🙂

Kommentera

