Torsdagstankar

Var hos läkaren idag på 10-månaders kontroll bla.

Hon kollade luftrör och lungor och allt var normalt och det tackar vi för. Inatt låg jag återigen vaken långa stunder för hon andades så konstigt, men det är alltså ingen fara så jag ska försöka sova gott inatt.

Det visade sig också att Molly inte kan klappa händerna (eller slå klossar mot varandra). Ja det visste vi i och för sig sen tidigare, men det ingick visst i kontrollen för de bör kunna det nu och det kan alltså inte vår tjej. Så kan det gå. Fast hon kan plocka upp små små saker från golvet och stoppa i munnen och det borde väl räknas😉. Ja jag är ironisk, jag tar inte detta på största allvar om någon trodde det. Vissa saker kan man tidigare och andra senare.

Det intressanta är dock att hon har krympt på längden… Ja hon är faktiskt 0,5cm kortare än för 1 månad sen! Hur gick det till? Den mänskliga faktorn kanske.

Annars så mår hon faktiskt ganska bra. Det märks att hon inte är 100%ig ännu för hon blir trött väldigt snabbt och hon är otroligt mammig/pappig. 

Själv mår jag sådär. Joakim konstaterade igår att jag jobbar 07-23 nästan varje och det sämmer. Först Molly hela dagarna och sen sköter jag jobbet på senkvällen. Trött är bara förnamnet. MEN nu är det bara en vecka kvar och sen är Joakim ledig resten av året!!!! Så underbart skönt och mysigt vi ska ha det då. För ja, jag kommer att styra mitt jobb så att vi kan vara tillsammans alla tre så mycket det bara går🙂. Lyxigt värre.

Jag fösöker föra över bilder från kameran till datorn, men det är något fel någonstans för det blir bara error hela tiden. Suck vad jag är dålig och ointresserad av tekniska prylar. Jag stoppar huvudet i sanden och hoppas att det funkar bättre imorgon. Eller i övermorgon.

Kommentera

