Busunge

Jag var på toa i 2 min och då tog hon chansen…

10 responses to “Busunge

  1. Känner igen, kommer ihåg…

    Är hon helt frisk nu tro?

    Varma sommarregnskramar!

  2. Haha, det där känns igen!

  3. Härligt och se att hon är pigg igen!!
    Ni kanske kommer över och fikar hos mig nästa vecka. Jag har MASSOR av små saker att riva i 😉

  4. Det är otroligt så snabba de är! För ett tag sedan hittade jag en överlycklig C i trappan på 4e trappsteget. Jag hade varit borta typ 20 sek. Förstå hur panikslagen jag blev. Och ja, trappgrinden är på plats nu 😉

  5. Gick på toa? ENSAM? I TVA MINUTER?!!??!?!!?
    Nä du, den tiden är förbi nu! 😉 Den kommer väl åter om 7-8 år kanske? 🙂

    • Hahaha, ja jag gjorde faktiskt det för en gångs skull ;). Men det var verkligen en engångsföreteelse för nu är hon tillbaka till att krypa med in på toan och sitta nedanför och titta på mig… Alla roar vi oss på olika sätt ;).

Kommentera

