Här stansas det…

Nej då, vi sover inte fortfarande fast det är ganska ödsligt här just nu.

Anledningen till det heter namnsmycken! Det är visst högsäsong för det just nu och jag jobbar häcken av mig om kvällarna med att stansa hjärtan, brickor, ringar och stavar. Vilket är jättekul, men det är också nästan det enda som hinns med förutom familjen.  

Idag gick jag och Molly till öppna förskolan och snacka om grupperingar. Alla var där par eller grupp och vi var väl totalt två föräldrar av 20 som kom ”ensamma”. Så det blev inga intressanta samtal för mig även om jag försökte komma in. Fast Molly hade himla kul och lekte med barnen och leksakerna och det var ju det som var det meningen med besöket. Dock blev hon megatrött och grinig mitt i så vi gick hem. Men skam den som ger sig, på torsdag gör vi ett nytt försök.

Nu ska jag stansa vidare😉.

Kommentera

