Snurrig onsdag

Så, nu är jag hel igen🙂. Dessutom 1245kr fattigare vilket inte är lika kul…

Måste dock fortsätta berätta om gårdagen. Ett par minuter efter att tanden gått av så ringde telefonen. En dam från ett ställe i Sollentuna som undrade om jag kunde komma och ha smyckesförsäljning på deras tjejkväll SAMMA DAG!!! Det företaget som de hade bokat in hade blivit sjuka och så hade hon fått nys om mig.

Eeh, liiite kort framförhållning så det blev till att kolla av lagret så att jag övertaget hade saker att sälja, administrera Molly och sen åka till en återförsäljare oc hämta lite smycken (TACK!!). För givetvis tackade jag ja. Bättre att åka och tjäna lite pengar och ha kul på kuppen än att bara sitta hemma. 

Det blev en kul kväll med bra försäljning och nya kontakter med bra nätverk!! En lyckad dag till slut och jag var himla glad att den ursprungliga tjejen blivit sjuk😉

Kommentera

