Härlig fredag

Har haft en alldeles underbar dag🙂.

Har träffat föräldragruppen och först var vi och shoppade loss i bästa leksaksbutiken (fast inte på nätet utan irl) och det var en härlig syn att se 5 glada barn som kröp runt på golvet där🙂. När vi hade shopppat klart och jag hade sprängt budgeten (men har nu presenter till massvis med barn) så gick vi och fikade och snackade och tiden rann iväg som vanligt.

Sen åkte jag faktiskt och köpte hårfärg, eller rättare sagt toning. Jag hinner aldrig gå till frisören och efter att ha fått avboka ytterligare en tid hos henne så såg jag ingen annan utväg. Ljus gyllenbrun ska jag tydligen bli😉. Får se hur resultatet blir imorgon…

Sen körde jag och Molly fredagsdisco, lagade mat och skrattade och sen åt vi god middag med Joakim, lite vin på det och nu blir det film i soffan. Lovely!

Sömnen och andra tråkiga saker hoppar vi över till en annan dag.

One response to “Härlig fredag

  1. Vilken härlig dag ni haft. Och vilken intressant butik, den måsta jag kolla närmare på:o))

    Kram!

Kommentera

