Love love love!

Mina två nya favoriter🙂.

Mini Rodini. Ååååh så mycket fint de har. Jag skulle kunna köpa allt i deras butik på Nytorgsgatan. Men jag höll mig i kragen sist och köpte bara den fina volangbodyn som Molly har på bilden. Nästa gång kommer jag dock att shoppa klänningar för de är underbara!

Milla Milano hittade jag igår när jag var på Plezuro och butiken var fylld med fina tjejkläder. Aningen dyra, men så ljuvliga. Finns på Rörstrandsgatan och dit kommer jag att återvända många gånger.

Vad har du för favoritbutiker??? Tipsa mig gärna. Och givetvis behöver det inte vara barnbutiker…

2 responses to “Love love love!

  1. Så fin hon är lilla Molly. Visst är det beroende framkallande at köpa barnkläder??
    Själv är jag insnöad på Molo, Pop, Esprit och Mexx kläder för tillfället, gillar kvalitéen på deras kläder. Avskyr när barnkläder ser urtvättade ut, ovanstånde märken håller bra i kvalitéen. Är sugen på Villervallas kläder – har du provat dom till Molly??

    Har mailat dig!
    Kram

    • Ja, verkligen beroendeframkallande😉.

      Molo är en av mina absoluta favoriter, de har ju så underbara mönster på sina kläder. Molly har fått en hel del Villervalla från sin morfar och de har superbra kvalité. Har tvättat dem mycket och det syns inte ens på dem. Mycket bra!

      Ska kolla mailen nu🙂. Kram

Kommentera

